Saturday, January 23, 2010

a text from Eyang

in the middle of nite..
got a text from "eyangku" means my grandmother..

INFO dr KUBUR
1. Saya adalah tempat paling gelap maka terangilah saya dengan tahajjud..
2.Saya adalah tempat yang paling sempit maka luaskanlah saya dengan bersilaturahim
3.Saya adalah tempat yang paling sepi maka ramaikanlah saya dengan memperbanyak membaca Al-Quran
4.Saya adalah tempatnya binatang-binatang yang menjijikkan maka racunilah mereka dengan amal sedekah
5.Saya adalah tempat Munkar dan Nakir bertanya maka persiapkanlah jawabanmu dengan perbanyak mengucapkan kalimat "Lailahailalloh"

:)
wow it's so enlightening
(since I've just sent an email in terms of religion, to faz)
shit, hate to admit that i feel lost, far from Allah..
I rarely to do some things to Allah..lately
:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails